Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~mrlethal | użytkownik

imię i nazwiskoŁukasz Kosiorowski adresPrzyłęgów/Wrocław zarejestrowany10.09.2008 @20:30:25 ostatnio na stronie01.05.2017 @00:25:28
kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty strona wwwwww.lukaszkosiorowski.com
digarty77 komentarze1614 posty na forum1

komputer / sprzęt
Nikon D610 | 28-105/3.5-4.5 | 35/1.8 | 20/1.8 | 50/1.8

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~psilocybine    19.11.2008 @00:14:29
~life47    17.11.2008 @23:35:38
dzieki, o było i jest -1
_______
zobaczyć piękno życia nie tylko przez aparat to sztuka...
~przemec    17.11.2008 @15:51:24
spoko...już wykombinowałem w ps'ie
pozdrawiam
_______
odwiedzajcie pozostawiając po sobie ślad ---->>>> http://www.przemec.digart.pl oraz http://www.przemecps.digart.pl
~przemec    17.11.2008 @14:33:05
jeżeli chodzi o photoshopa to nie ma problemu...no właśnie co próbowałem to zrobić ale powiedz mi jeszcze na przykładzie photoshopa jaki typ warstwy wybierasz ?
_______
odwiedzajcie pozostawiając po sobie ślad ---->>>> http://www.przemec.digart.pl oraz http://www.przemecps.digart.pl
~budzy    16.11.2008 @18:33:26
Senkju za odwiedziny! Pozdrawiam
_______
Wejdź, kliknij- pomóż głodnym dzieciom... PAH- POLSKA AKCJA HUMANITARNA

http://pajacyk.pl/
~madch    16.11.2008 @13:36:48
dzięki za komentarz
~Lykacz    15.11.2008 @11:19:49
Dzięki za komentarz.
~GrzesMAN    13.11.2008 @07:27:23
na Nowym Dworze mieszkam ^^ i tez niedaleko mam uczelnie to i w miescie nie bywam czesto a do Dzika nie bylo czasu wpasc jeszcze cos sie napic ale mam nadzieje ze niedlugo sie jakos zobaczymy :D
_______
Uczę się. Komentujcie
~Adziczek    12.11.2008 @15:29:20
dziękuję
_______
" W sercu dziewczyny, gdy położysz je na dłoń, na pierwszym miejscu chłopak, a przed nim tylko koń "
~GrzesMAN    12.11.2008 @13:35:51
hehe siemanko spoko foty. Co tam ? pzdr
_______
Uczę się. Komentujcie
~Adziczek    10.11.2008 @14:38:53
Dzięki
_______
" W sercu dziewczyny, gdy położysz je na dłoń, na pierwszym miejscu chłopak, a przed nim tylko koń "
Poprzednia strona 1 ... 4 5 6 7
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt